zondag 22 mei 2016

Hardlopen en vakantie!

Hey hallo! Daar ben ik eindelijk weer 's!

Nog een paar weken en dan is het zover! Op 11 juni gaan verschillende collega's, familie en vrienden de 4 Engelse mijl of de halve marathon gaan hardlopen voor Forza4Sam / Energy4All. Ook doen dit jaar Marcel & Maud mee, zij hebben een nichtje, Hinde, die helaas ook een energiestofwisselingsziekte heeft. Zij maken dus ook van dichtbij mee wat deze nare ziekte inhoud en zetten zich keihard in door ook de 4 Engelse Mijl te gaan lopen in Zwolle. Echt superleuk dat jullie mee doen Maud en Marcel!
Willen jullie hun of de andere lopers sponsoren? Dat zou echt heel fijn zijn!
Dat kan heel makkelijk via https://www.pifworld.com/nl/events/Ce63rRStbbc/energy4sam/about
Dank je wel alvast!



 
Ronald McDonald Kindervallei
Vorige week zijn we een weekje op vakantie geweest in Limburg. De eerste dagen van maandag tot donderdag hadden we prachtig weer en waren we met z'n drietjes. We hebben best veel gedaan: snoezelen, er was een theatervoorstelling, naar Gaia Zoo, naar Maastricht, gewandeld naar ons favo restaurantje..

Hij blijft leuk!




Vissen vind ik erg leuk!



Ik mag heel graag mijn handen in mijn mond doen!

Op vrijdag kwamen nog 7 andere gezinnen met kinderen met een energiestofwisselingsziekte. Dit werd al weer de 4e keer op rij dat we met ze in de Kindervallei waren en het was wederom weer zoooo leuk! We hebben veel lol gehad! En papa en mama konden gezellig kletsen met de andere ouders. En wat krijg ik veel aandacht van alle andere kinderen en ouders. Daar houd ik wel van hoor!

Ja, een compleet wagenpark hier!
Alle mito-kids op een rij: Jenske, Jip, Max, Noa, Sverre, Willem, Ik, Sterre en Tim

Het ging met mij heel erg goed die week! Wat was ik vrolijk en helder en wijs! Helaas op de dag van vertrek kreeg ik een aanval en die heb ik de rest van de week elke dag wel gehad. Balen!

Gelukkig ging het in de vakantieweek goed! Ik was namelijk die week ervoor ziek! Buikgriep! Maar net op tijd weer beter.
Papa daarentegen had al rugklachten, maar werden net voor onze vakantie weer veel erger. Met als gevolg dat ie de hele week niet fatsoenlijk kon zitten. Zo moest ie heel veel liggen, zelfs bij mij languit achterin de auto! De benen over mij heen. Zo kon ik 'm mooi kietelen!

Nieuwe speeltuin in de Kindervallei! Erg leuk dit!

En deze draaimolen ook!
 
Tillift
Ja, je leest het goed, tillift. Die hebben we tegenwoordig in huis. En dat is ook hard nodig. Ik ben inmiddels bijna 20 kg en papa en mama hebben knap waardeloze ruggen (zo benoemen ze het zelf hoor!). Ze lopen allebei bij de fysio, maar die kan niet zoveel meer voor ze doen.
Deze week is er een ergotherapeute langs geweest. Niet voor mij dit keer, maar voor mijn papa en mama. Die heeft mee gekeken hoe papa en mama mij tillen en verzorgen en hoe ze de tillift gebruiken.  Ze heeft allerlei handige tips gegeven. Nr. 1 voor mama is dat ik echt te zwaar ben voor haar en dus mij echt niet alleen moet tillen..
Laatst had mama mij helemaal keurig met de tillift in de wandelwagen gezet. We waren de deur nog niet uit of ik poepte er echt alles onder: romper, broek, shirt en de tilliftzak.. grrrr...
Nou dan heeft mama er wel de balen in hoor! Pfiew! Duurt dan echt heel lang voordat we de deur uit kunnen. Aan de andere kant: ik vind het erg leuk om in de tillift te hangen. Lekker schommelen!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten